sobota, 27 września 2014

Placuszki dyniowe z twarogiem *BEZGLUTENOWE*

Dzięki mojej kochanej mamusi mam zapas twarogu i dyni. Pokochałam ja od pierwszego kęsa - piszę o dyni tym świetnym warzywie. Idealna na jesień. Nadchodzi weekend, a ten tydzień miałam bardzo ciężki, więc nie mogłam doczekać się gotowania. Takie delikatne placuszki wymyśliłam sama. Idealne na pierwsze lub drugie śniadanie. :)



Składniki:
  • ok. 100g dyni po obraniu
  • 2 łyżki twarogu śmietankowego
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka cukru 
  • 1 łyżka rodzynek
  • cynamon

Sposób przygotowania:
Dynię myjemy i obieramy ze skórki, a następnie ścieramy na tartce. Do miski wpijamy jajko, dodajemy pozostałe składniki i mieszamy. Smażymy na lekko natłuszczonej patelni. Trzeba uważać z odwracaniem, bo są bardzo delikatne i mogą się rozwalić.

Smacznego!





+ 7 faktów o mnie

Dziękuje za nominację: Klaudia C
Nominuję: Wszystkie osoby, które skomentują ten post. :)
Zasady: Nominacja plus siedem faktów o sobie. 

1. Jestem rannym ptaszkiem - nawet w wakacje wstawałam po 5, aby zrobić śniadanie i wyprowadzić psa.
2. Nie pójdę do szkoły dopóki nie odrobię lekcji i się nie nauczę.
3. Mam starszą siostrę i starszego brata.
4. Uwielbiam zwierzęta - najbardziej psy. W przyszłości chciałbym zostać wegetarianką, bo nie mogę patrzeć na cierpienie zwierząt.
5. Uczę się w technikum technologii żywności. Ten zawód zupełnie do mnie pasuję, od tego momentu mój styl życia zmienił się o 360 stopni. 
6. Jestem typową pedantką. Wszystko u mnie musi być poukładane (dosłownie!) co do centymetra i minuty, a naczynia w kuchni po zmyciu wytarte i schowane do szafek. 
7. Mam najmniejszy pokój w całym domu, co z tego wynika mam cieplutko zimą, bo jestem strasznym zmarzlakiem!

9 komentarzy:

  1. Mniam! 5 minut temu skończyłam obiad a znowu zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co z twarogiem :333

    OdpowiedzUsuń
  3. Placuszki wyglądają pysznie :) I świetne fakty! Podziwiam Cię za punkty 1, 2 i 6 :) Mam zupełnie na odwrót! Również uwielbiam zwierzęta w szczególności psy ♥
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! pyszności! aż cieknie ślinka! skradnę przepis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to obłędnie! :)
    Też w szkole musiałam mieć wszystko odrobione i chociaż z grubsza ogarnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam fajnych dyniowych przepisów :) Zapisany. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń