sobota, 11 kwietnia 2015

Sałatka z brokułem, jajkiem i pomidorem

Wiosna zawitała na dobre. W końcu ponad 15 stopni na plusie, więc z miłą chęcią każdy ma ochotę, aby zjeść coś lekkiego i zdrowego. U mnie króluje prosta i smaczna sałatka z brokułem, jajkiem i pomidorem. W sam raz na lekkie wiosenne dni. :)

PS: Dziękuje za miłe słowa pod ostatnim wpisem dotyczącym pierwszych urodzin bloga! :)



Składniki:
Sałatka

  • 1 średni brokuł
  • 1 średni pomidor
  • 2 jajka na twardo
Sos
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 ząbek czosnku 

Sposób przygotowania:
Brokuł wrzucamy na wrzącą, osoloną wodę i gotujemy ok. 4-6 minut, następnie przerzucamy go do durszlaku i zalewamy zimną wodą. Odstawiamy do wystudzenia. Pomidora myjemy i kroimy w ósemki, tak samo postępujemy z jajkami. 

W miseczce mieszamy jogurt naturalny z przeciśniętym przez praskę czosnkiem. Odstawiamy do lodówki na 15 minut. 

Brokuł, pomidora i jajka układamy stopniowo polewając sosem. Odstawiamy do lodówki, aby "się przegryzła".

Smacznego!

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i zdrowa sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta i zapewne smaczna :)
    Nadadzą się brokuły mrożone? :>

    http://befitandsexystudentlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się nadadzą tylko musisz je przyrządzić zgodnie z instrukcją na opakowaniu. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna i lekka ta sałatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego zestawienia jeszcze nie próbowałam. Jakoś nie zdażyło mi się łączyć brokuła z jajkiem... więc dziękuję za nowy pomysł, pewnie sprawdzę jeszcze w tym tygodniu;p a wygląda smakowicie

    Pozdrawiam,
    [letzbefit]

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta sałatka, ale wygląda smakowicie. Idealna do schrupania wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie i zdrowo ! Idealne danie na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda tak wiosennie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zdrowa i sycąca sałatka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pyszna i wiosenna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna propozycja dla takiego głodomora jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie komponuje się z nią też feta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dodaję jeszcze kukurydzę i posypuję słonecznikiem. Pycha, uwielbiammm... :)

    OdpowiedzUsuń