wtorek, 17 marca 2015

Gotowany serniczek

Moim najczęstszym i lubianym ciastem jest sernik. Mogę go jeść pod każdą postacią: na zimno, pieczony i moim nowym odkryciem jest gotowany! Coś innego od wszystkich, a smakuje jak pozostałe. :)



Składniki:

  • 100g twarogu półtłustego 
  • 3 łyżki mleka
  • 1 łyżeczka budyniu śmietankowego
  • 1 jajko
  • słodzidło 

Sposób przygotowania:
W garnku mieszamy rozgnieciony twaróg i jajko. W szklance mieszamy mleko z budyniem, aż do rozpuszczenia. W garnku podgrzewamy twaróg i doprowadzamy do wrzenia. Wlewamy rozpuszczony budyń z mlekiem i mieszamy. Pod koniec gotowania dodajemy słodzidło (cukier, stewia, dżem itd.) Podajemy z swoimi ulubionymi dodatkami.

Smacznego!

17 komentarzy:

  1. Kocham gotowane serniczki! To chyba mój ukochany sposób na twaróg :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, coś kiedyś słyszałam o gotowanym serniku, ale nie myślałam że dosłownie się go gotuje :)
    Muszę koniecznie wypróbować ten przepis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam takiego serniczka. Koniecznie muszę wypróbować :) Na pewno mi posmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym ciastem też jest sernik. Przepis bardzo udany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotowanego sernika jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. Gotowanego jeszcze nie jadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy czegoś takiego nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa propozycja tego serniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam jeszcze gotowanego.... ale super pomysł jak się ma ochotę a nie chce się piec :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie próbowałam gotowanego sernika, ale coś czuję, że niedługo poznam ten smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie robiłam, czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba będzie wypróbować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Porcja jak dla małego dziecka ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam takiego serniczka :)
    Pozdrawiam, fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń