czwartek, 9 lutego 2017

Brownie z fasoli *BEZ CUKRU, BEZ MĄKI*

Jedno z moich legalnych ciast, które mogę jeść codziennie i o każdej porze! Idealne dla wszystkich, którzy unikają cukru i białej mąki. Klasyczne brownie z fasoli polecam dla wszystkich!



Składniki:

  • 1 puszka odsączonej czerwonej fasoli
  • 2 jaja
  • 2 banany
  • 2 łyżki kakao lub karobu
  • aromat 

Sposób przygotowania:
Do misy blendera umieszczamy wszystkie składniki. Całość dokładnie blendujemy. Masę przelewamy do natłuszczonej formy. Pieczemy przez 30-35 minut w 180 stopniach.

Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Polecam mocne przepłukanie fasoli :) wtedy będzie lepsze i mniej zbite. Przepis mam u siebie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele razy słyszałam o brownie z fasoli, ale nigdy się nie zabrałam za jego zrobienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wymiary formy do pieczenia użyłaś oraz puszka fasoli ile miała g. ? Chcę to ciasto zrobić na walentynki dlatego się pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary formy to standardowa keksówka. Puszka fasoli miała 400g (z zalewą).

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  4. Muszę spróbować, bo zawsze robiłam to ciasto z mąką. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyposażyłam się juz w puszkę fasoli, więc teraz muszę ją jakoś wykorzystać. Może wezmę pod uwagę i ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń