czwartek, 5 maja 2016

Pierś kurczaka z mieszanką kasz, fasolką szparagową i przecierem pomidorowym

Bardzo często jem posiłki z piersią kurczaka z przeróżnymi dodatkami. Tym razem przygotowałam z mieszanką kasz, fasolką szparagową i dodatkiem przecieru pomidorowego.



Składniki:

  • 100g piersi kurczaka
  • 50g mieszanki kasz Trendy Lunch (ugotowane)
  • 200g mrożonej fasolki szparagowej
  • 150g przecieru pomidorowego 
  • przyprawy: pieprz cytrynowy, czosnek granulowany, przyprawa kebab-gyros, zioła prowansalskie 
  • olej kokosowy do smażenia

Sposób przygotowania:
Pierś kurczaka myjemy, osuszamy i kroimy w kostkę. Dodajemy przyprawy, mieszamy i odstawiamy do lodówki na 30 minut. Po upływie czasu na rozgrzaną patelnię z olejem kokosowym wrzucamy fasolką szparagową, dusimy kilka minut. Następnie dodajemy doprawioną pierś kurczaka i przecier pomidorowy. Pod koniec smażenia dodajemy zioła prowansalskie. Gotowe danie mieszamy z ugotowaną mieszanka kasz.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. aż głodna się zrobiłam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. ten mix trendy lunch jest świetny! :) kupiłam kiedyś i teraz żałuję, że już nie mogę go znaleźć. Pyszny obiadek :)

    OdpowiedzUsuń