wtorek, 15 września 2015

Cynamonowo-migdałowe muffinki z rodzynkami

Po raz pierwszy upiekłam muffiny w pełnym wymiarze fit. Jesień zbliża się wielkimi krokami, więc nie może zabraknąć cynamonu. Przedstawiam proste i bardzo smaczne muffinki. :)



Składniki:
4 sztuki

  • 1/2 szklanki mąki żytniej pełnoziarnistej
  • 1/2 szklanki mąki pszennej 
  • 2 łyżki cukru trzcinowego
  • 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 2 łyżeczki cynamonu
  • 2 łyżki rodzynek + mąka do obtoczenia
  • 1/2 szklanki mleka
  • kilka kropli aromatu migdałowego 

Sposób przygotowania:
Mokre i suche składniki mieszamy oddzielnie. Do mleka z ubitym jajkiem dodajemy suche składniki. Wszystko dokładnie miksujemy. Na koniec dodajemy obtoczone w mące rodzynki. Ponownie mieszamy łyżką. Masę przelewamy do silikonowej formy na babeczki. Pieczemy przez 30 minut w 180 stopniach.

Smacznego!

17 komentarzy:

  1. Czy takie bardzo "fit" one sa to bym spekulowala, ale ze sa pysznie cynamonowe - co nawet po barwie muffinek widac - to jestem pewna :) Wszystko co z cynamonem znajduje u mnie łaskę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne muffinki, w sam raz na podwieczorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyrosły Ci te muffiny - idealne na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne muffinki, muszą pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam babeczki! Muszę i te spróbować!
    :)
    Zapraszam do mnie na fit wypieki♡♡♡ http://classygympassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie wyrosły! Idealne do popołudniowej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie pysznosci! :) Cynamon i migdały <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym tylko jakieś owocki dodała :P


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm co za pyszności :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste i pyszne! Ja też niedługo wrzuce przepis na zdrowe muffinki :-)

    OdpowiedzUsuń