czwartek, 23 czerwca 2016

Lody bananowe z syropem ZERO KALORII

Pogoda za oknem nas rozpieszcza, temperatura wzrasta, ale organizm potrzebuję się ochłodzić. Polecam do przygotowania lody bananowe z syropem Zero Kalorii. Nie dość, że są niskokaloryczne to smaczne i zdrowe!



Składniki:


Sposób przygotowania:
Banany kroimy i przekładamy do woreczka. Wkładamy do lodówki na minimum 2-3 godziny lub całą noc. Po upływie czasu zamrożone banany przekładamy do blendera, wlewamy mleko i miksujemy do uzyskania płynnej, kremowej konsystencji. Po przygotowaniu lody bananowe podajemy z syropem truskawkowym. 

Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Super lody, a syrop od WK tylko dopełnił całość. Smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z truskawką? :D Hmmm, w sumie jestem ciekawa smaku. :> Do ich Nutelli powoli się przekonuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzieś już widziałam ten syrop,świetny deser

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często robię tak lody, są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie dawno zjadłem lody z 200gr mrożonego kalafioru ,100 gr kefiru 0%, 10gr orzechów włoskich i Polalem sosem nutella 0kcal. Niebo w gębie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wygląda! Ja robię lody ze wszystkich owoców. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie lody to ja rozumiem, ale z samych bananów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na zdrowe lody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą zdrowe jak dodasz zdrowe mleko , bo jeśli chodzi o sklepowie to... wiadomo trucizna

      Usuń
  9. też takie robiłam, są pyszne i udało mi się trafić na słodkie banany więc nie musiałam ich dodatkowo słodzić. Ale twoje zdjęcia zachęcają mnie do ponownego przygotowania lodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zrobić bo uwielbiam lody <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie mam w planach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! Zrobiłam i jem (bez syropu, miałam bardzo słodkie banany). Pyszne :). Dzięki!

    OdpowiedzUsuń