niedziela, 29 marca 2015

INSPIRACJE #51












photo © WeHeartIt

16 komentarzy:

  1. Akurat jutro (ach te poniedziałki ;D) wracam do ćwiczeń, więc taka wieczorna porcyjka motywacji była mi jak najbardziej pożądana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po obejrzeniu fotek czuję się jeszcze bardziej zmotywowana, piękne :) I chciała bym już truskawki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowe jedzenie jest piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te koktajle z bananami wyglądają bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś mi kolejną porcję motywacji, właśnie za chwilę idę na trening :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na te zdjęcia nie mam pojęcia jak ktoś w ogóle może pomyśleć, że zdrowe jedzenie może być nudne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ pysznie, ja sobie poćwiczyłam i taka porcja przydałaby się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego mi było trzeba w ten deszczowy, zbyt wczesny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna porządna dawka motywacji. Przez święta będzie cieżko, ale po nich wreszcie biorę sie za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy będziesz miała coś przeciwko, jesli podkradnę twoje inspiracje i zamieszczę je na swoim blogu? www.befitandsexystudentlife.blogspot.com
    PS obserwuje
    Pozdrawiam Cam :)

    OdpowiedzUsuń