czwartek, 13 listopada 2025

Serniczek bananowy z ciasteczkami sugar free, kaki i śliwką

Serniczek bananowy z ciasteczkami sugar free od Gullon, kaki i śliwką to idealna propozycja do niedzielnej kawy!


Składniki:

Masa sernikowa

  • 2 jaja
  • 50 g erytrytolu
  • 100 g banana bez skórki
  • 250 g twarogu chudego
  • 35 g budyniu śmietanowego
Spód
  • 175 g ciasteczek sugar free
  • 50 g roztopionego masła
  • 150 g obranego kaki
  • 50 g śliwki bez pestki

Sposób przygotowania:
Masa serowa
Jaja utrzeć z erytrytolem na puszystą masę. Dodać banana, twaróg i budyń - całość zblendować na gęstą, gładką masę. 

Spód
Ciastka rozdrobnić na jednolitą, kruchą masę. Dodać roztopione masło. 

Do natłuszczonej formy nałożyć spód z ciasteczek. Na nią przelać masę sernikową. Następnie nałożyć pokrojone w cienkie plastry kaki oraz pokrojoną w kostkę śliwkę. Całość piec przez 35 minut w 180 stopniach.

Smacznego! 

środa, 12 listopada 2025

Współpraca z "Gullon"

"Gullon" jest to marka uznawana za jednego z czołowych producentów ciastek w Europie. Została założona w Hiszpanii w 1892 roku i od tamtej pory rozwijana jest jako firma rodzinna, w której tradycja rzemiosła cukierniczego łączona jest z nowoczesnymi technologiami produkcji.

Produkty marki Gullón są tworzone z myślą o osobach poszukujących zdrowych alternatyw dla tradycyjnych słodyczy. W ofercie znalazły się między innymi ciastka pełnoziarniste, bez dodatku cukru, bez glutenu, a także warianty bogate w błonnik. Dzięki temu marka została szczególnie doceniona przez osoby dbające o zbilansowaną dietę oraz przez konsumentów z różnymi potrzebami żywieniowymi.

Procesy produkcyjne zostały oparte na zasadach zrównoważonego rozwoju. W zakładach Gullón stosowane są nowoczesne rozwiązania technologiczne, które pozwalają ograniczać zużycie energii i minimalizować wpływ na środowisko. Dbałość o jakość surowców i kontrolę na każdym etapie wytwarzania sprawiła, że produkty marki są chętnie wybierane na rynkach międzynarodowych.

Na przestrzeni lat oferta została poszerzona o liczne linie produktowe – m.in. Gullón DietNature, Gullón Vitalday czy Gullón Zero. Każda z nich została opracowana z myślą o innych potrzebach konsumentów, przy zachowaniu wysokich standardów jakości oraz charakterystycznego dla marki smaku.

Dzięki konsekwentnemu rozwojowi i dbałości o zdrowe receptury, Gullón została uznana za jednego z pionierów w segmencie zdrowych słodyczy w Europie. Jej produkty są obecnie dystrybuowane w ponad 100 krajach, a marka nieustannie poszerza swoją ofertę, odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku.



Blog po raz pierwszy nawiązał współpracę z niniejszą marką. W paczce znalazło się: 










Już wkrótce na blogu pojawią się przepisy z powyższymi produktami!
Zapraszam do zakupów!

wtorek, 11 listopada 2025

Proteinowe musli czekoladowe z kremem orzechowym, orzeszkami ziemnymi, nasionami słonecznika, jabłkiem i skyrem jagodowym

Proste, szybkie i pełnowartościowe śniadanie. W roli głównej proteinowe musli czekoladowe i krem orzechowy od Prozis!



Składniki:
Sposób przygotowania:
Do miseczki wsypać proteinowe musli czekoladowe. Dodać krem orzechowy, orzeszki ziemne, nasiona słonecznika. Wrzucić pokrojone w drobną kostkę jabłko. Na koniec dodać skyr jagodowy - całość dokładnie wymieszać. 

Smacznego! 

poniedziałek, 10 listopada 2025

Współpraca z "Prozis"

"Prozis" jest to marka uznawana za jednego z liderów w dziedzinie suplementacji i zdrowej żywności funkcjonalnej. Została stworzona z myślą o osobach aktywnych fizycznie oraz tych, które cenią sobie świadome podejście do odżywiania. Na przestrzeni lat jej oferta została rozbudowana, a produkty zaczęły być stosowane nie tylko przez sportowców, ale również przez osoby prowadzące zdrowy styl życia.

W szerokim asortymencie marki znalazły się odżywki białkowe, witaminy, zdrowe przekąski, a także żywność funkcjonalna i akcesoria treningowe. Każdy produkt został opracowany z zachowaniem wysokich standardów jakości, a proces produkcji został objęty rygorystyczną kontrolą laboratoryjną. Dzięki temu marka Prozis jest kojarzona z wiarygodnością i zaufaniem.

W komunikacji marki podkreślana jest filozofia równowagi pomiędzy zdrowiem, energią i samopoczuciem. Jej produkty są tworzone z myślą o wspieraniu celów indywidualnych – niezależnie od tego, czy dotyczą one zwiększenia masy mięśniowej, redukcji tkanki tłuszczowej, czy po prostu utrzymania zdrowej diety.

W ostatnich latach marka została rozszerzona o segment odzieży sportowej i akcesoriów lifestyle’owych. W ten sposób Prozis zaczęła być postrzegana nie tylko jako producent suplementów, ale także jako kompleksowy partner w budowaniu aktywnego stylu życia.

Dzięki wysokiej jakości, estetyce i spójnej komunikacji wizualnej, marka Prozis została wyróżniona na rynku europejskim i stale zyskuje nowych odbiorców.



Blog po raz pierwszy nawiązał współpracę z niniejszą marką. W paczce znalazło się:







Już wkrótce na blogu pojawią się przepisy z wykorzystaniem powyższych produktów.

Zapraszam do zakupów!