czwartek, 3 marca 2016

Omlet z odżywką, jogurtem i cynamonem

Nie będę się rozpisywać. Prosty i smaczny omlet, który przygotuje się w niecałe 15 minut bez jakikolwiek problemów. Dodatek jogurtu i cynamonu sprawia, że posiłek rozpływa się w ustach!



Składniki:

  • 2 jajka
  • 1 łyżka odżywki białkowej (dowolny smak)
  • 1 łyżka mąki żytniej pełnoziarnistej 
  • 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej 
  •  2 łyżki jogurtu naturalnego
  • cynamon 

Sposób przygotowania:
Białka oddzielamy od żółtek. Białka ubijamy z szczyptą soli na sztywną pianę. Następnie dodajemy sodę, odzywkę, mąkę i żółtka. Wszystko dokładnie miksujemy. Omlet smażymy na rozgrzanej patelni z olejem. Gotowego omleta przekładamy na talerz. Polewamy jogurtem i posypujemy cynamonem.

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Chyba wyszedł dość puszysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wygląda! Muszę spróbować, bo żadne omlety, naleśniki i placki mi nie wychodzą... xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszyscy robią omlety a ja spróbowałam raz w życiu, nie wyszedł mi i dałam sobie spokój- widzę że dużo mnie omija dlatego pora spróbować jeszcze raz! Twój wygląda mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń