wtorek, 8 marca 2016

Jaglany pudding z odżywką

Już kilka razy wykorzystałam płatki jaglane i za każdym razem byłam z nich zadowolona. Jeśli jest się głodnym i nie ma się pomysłu na posiłek to polecam przygotować pudding z wykorzystaniem płatków jaglanych i odżywki o dowolnym smaku. Sztos!



Składniki:

  • 5 łyżek płatków jaglanych
  • 1 czubata łyżka odżywki białkowej (dowolny smak)
  • wrząca woda


  • wiórki kokosowe
  • 1 łyżeczka dżemu owocowego niedosłodzonego

Sposób przygotowania:
Do miseczki wsypujemy płatki jaglane i odżywkę. Wszystko zalewamy wrzącą wodą, dokładnie mieszamy i przykrywamy na około pięć minut. Po napęcznieniu do puddingu dodajemy wiórki kokosowe i łyżeczkę dowolnego dżemu owocowego.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Ciekawe! Kiedyś udało mi się zrobić czekoladowy pudding z płatków owsianych. Gdzie kupiłaś odżywkę białkową? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywkę mam z KFD, dzięki współpracy. :)

      Usuń
  2. Wygląda zachęcająco, a kleks wieńczący pudding jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie płatki często robię na mleku, są pyszne z dodatkiem np kakao i banana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada super :) płatki jaglane są fajne, czasami nawet ratują u mnie obiad, bo dodaję je do warzyw, wystarczy zalać wrzątkiem i chwilę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Desery na bazie kaszy jaglanej są rewelacyjne. Twój wygląda bardzo smakowicie:-)))

    OdpowiedzUsuń