czwartek, 19 czerwca 2014

Smażona cukinia w panierce

W końcu odpoczywam od szkoły, więc mogę poeksperymentować w kuchni. Moją ulubioną i szybką przekąską jest cukinia smażona obtoczona w bułce tartej. Niskokaloryczne i zdrowe dania (pełne witamin z grupy B, witaminy A, C i K), a do tego jakie smaczne!




Składniki:

  • 1 mała cukinia
  • 3 - 4 łyżki bułki tartej
  • sól
  • olej
Sposób przygotowania:
Cukinię obieramy ze skórki i kroimy w talarki. Solimy z obu stron i odstawiamy na 15 minut, aby warzywo puściło sok. Następnie na talerzyku obtaczamy cukinię w bułce tartej (minimalna ilość). Na patelnię wlewamy 2 łyżki oleju i czekamy, aż się rozgrzeję. Wkładamy cukinię i smażymy z obu stron bardzo krótko, bo ona jest delikatnym warzywem i szybko robi się miękka.

Smacznego!

29 komentarzy:

  1. świetny przepis ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda bardzo smacznie muszę spróbować tego przepisu

      Usuń
  2. propozycja prosta jak nie wiem co, a nigdy na to nie wpadłam;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię taką cukinię :) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię :) przeważnie jest dla mnie dodatkiem do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm.... obłędnie wygląda! zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm...przepysznie to wygląda :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniam wygląda przepysznie!!

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja to kocham, apetytu narobilas.
    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne przepisy mozna znaleźć na Twoim blogu ;)


    Mój blog: aarlenaa.blogspot.com (jesli chcesz mozesz wpasc ;))
    Kazdy komentarz i obserwacja jest odwzajemniana :) ja obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być pyszne mniam :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam... wygląda smakowicie. Obecnie mam remont w kuchni i byłoby ciężko przyrządzić, ale kiedyś koniecznie wypróbuję <3

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny przepis ;) Muszę kiedyś zrobić coś takiego :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmmm <33
    Uwielbiam twój blog!

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukinia jest dobra zawsze, świetne warzywo! :)
    Polecamy również nieco zdrowszą wersję- cukinię na parze z jakimś fajnym, ostrym sosem :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jamii wyglada smakowicie : 3
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.* Zapraszam <3

    ✿ http://jugii.blogspot.com/✿

    może wspólna obserwacja? jak tak zaobserwuj i mi napisz pod postem, to się zrewanżuje :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jadłam taką cukinię wczoraj.Pyszna!.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zdrowo! Niestety ja nie lubię cukini ;(
    OBS=OBS? Jeśli zaczniesz ja na 100% się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny blog, nazwa na czasie :)) bardzo lubię cukinię w każdym wydaniu...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. brzmi pysznie! :D

    http://kara-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. robię bardzo często i znika w oka mgnieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koktajl truskawkowy, bardziej przypadł mi do gustu, pewnie dla tego, że nie lubię cukinii :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda baardzo smakowicie!
    Najnowszy post! Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda pysznie

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ulubiony sposób podania cukinii :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? <3
    thew0w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny świetny post. Prowadzisz bardzo dobrego bloga. *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!

    Czy mogłabyś kliknąć w baner CHOIES na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją :)
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. w takiej wersji jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie jadłam cukini...


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń