wtorek, 23 maja 2017

Ciasto bananowe z mleczkiem kokosowym

Kto lubi banany to mam świetną propozycję jak je można wykorzystać! Bardzo popularne ciasto bananowe urozmaiciłam mleczkiem kokosowym, który nadaje idealnego wilgotnego smaku i konsystencji. Polecam wypróbować!



Składniki:

  • 2 jaja
  • 5 łyżek oleju
  • 2 banany
  • 2 szklanki mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3/4 szklanki mleczka kokosowego
  • aromat

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki dokładnie miksujemy. Masę przelewamy do natłuszczonej formy. Pieczemy przez 35-40 minut w 180 stopniach.

Smacznego!

15 komentarzy:

  1. Od dawno mnie kusi to ciasto, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, smakowite i bardzo pożywne ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu ciekawy pomysł :> A akurat kupiłam więcej bananów - zawsze można na lody zamrozić :D Ale takie wykorzystanie też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie ciasto :) Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciasto bananowe to u nas klasyka ale z mlekiem kokosowym - nowość! Jeśli w smaku jest takie jak własnie sobie wyobrażam to będzie to najlepsze ciasto ever!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się ciągle przymierzam do chlebka bananowego ale u nas banany są zjadane w tempie ekspressowym :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie ciasto, ale robię niezbyt często, pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodatek mleczka kokosowego musiał sprawić, że ciasto smakuje wyśmienicie. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujące ciasto. Skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń